پیشینه تحقیق یست های معتبر و پرسشنامه کیفیت با بررسی روش چک لیست مهم اما معمولاً نادیده گرفته
نوشته شده توسط : محسن راد

پیشینه تحقیق arzanproject.irیست های معتبر و پرسشنامه کیفیت  با بررسی روش چک لیست مهم اما معمولاً نادیده گرفته می شود.در فصل دوم ، پرسشنامه ها و نظرسنجی ها مورد بحث قرار گرفته است. پرسیدن س questionsال ساده به نظر می رسد ، اما حقیقت سخت این است که پرسیدن س questionsال (و طراحی پرسشنامه) کار دشواری است. در این فصل توجه به انتخاب کلمات ، ترتیب س questionsال ها و چگونگی تأثیر سوالات اولیه در س laterالات بعدی ، مقیاس های پاسخ و تأثیر آنها بر پاسخ کاربر ، طراحی پرسشنامه و موارد دیگر در مورد این موضوع بحث شده است.

این مونوگرافی عملاً جهت گیری و ارائه بررسی و توضیح خدمات بیمه اعتباری برای محافظت از مطالبات تجاری کوتاه مدت ، در درجه اول در برابر ریسک تجاری ورشکستگی و پیش فرض طولانی مدت ، ارائه می دهد. موضوع (به عنوان مثال ، عملکردهای اصلی ، ویژگی ها و اصول بیمه اعتباری با شرح دقیق پوشش بیمه اعتباری ، شرایط بیمه و مدیریت بیمه نامه اعتباری) مراحل رویه ای را دنبال می کند و دیدگاه های تجاری ، مالی ، حقوقی و عملی را ارائه می دهد که تأکید دارند نیازهای ارائه دهندگان این خدمات و مشتریان آنها - شرکت های موجود و بالقوه بیمه شده اعتباری - و همچنین سایر پزشکان.

  • توضیح می دهد که چگونه بیمه اعتباری از نوع باطنی بیمه املاک به ابزاری برای کاهش ریسک اعتباری انعطاف پذیر و مکرر استفاده می شود که به صورت جهانی استفاده می شود.
  • بیمه اعتبار را با بیمه خود و جایگزین های معادل آن مقایسه می کند
  • انواع بیمه موجود و نحوه به دست آوردن و مدیریت بیمه نامه های اعتباری را شرح می دهد

 

  • بینش در مورد اهداف و روش های پیشینه تحقیق امتیازدهی اعتبار ارائه می دهد
  • رهبری ایالات متحده را در توسعه داده ها و الگوریتم های اعتبار و نحوه جدا شدن سایر کشورها از آن بررسی می کند
  • تأثیر رو به رشد الگوریتم ها در امتیازدهی داده ها را تجزیه و تحلیل می کند

 

در فصل آخر نمونه هایی از چند پرسشنامه معمول (چه رایگان و چه مبتنی بر هزینه) برای ارزیابی قابلیت استفاده محصولات ارائه شده است.

داده های اعتباری و امتیازدهی: اولین پیروزی Big Data و Big Algorithms روش غالباً پنهان پیش بینی مسئولیت اقتصادی یک فرد را روشن می کند. این مقاله که توسط یک پزشک برجسته نوشته شده است ، پیامدهای بین المللی رهبری ایالات متحده در امتیازدهی اعتبار و آنچه سایر کشورها از آن در ساخت سیستم های خود یاد گرفته اند را بررسی می کند. این کتاب از منظر جامع معاصر خود ، همچنین به بررسی پیشینه تحقیق چگونگی الگوریتم ها و داده های کلان در آینده امتیازدهی اعتبار می پردازد. با آشکار کردن یک تصویر بزرگ جدید و مقایسه داده ها ، اطلاعات مفیدی را درباره دستکاری قانونی ، نظارتی و داده ها ارائه می دهد.

 

خوانندگان پس از مطالعه این کتاب با اطمینان و اطمینان بیشتری می توانند از این ابزارهای طراحی کاربر استفاده کنند





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: